Tervetuloa Mikko Laurikaisen Sukuseura ry:n kotisivuille!

Sukuseuramme on perustettu Mikkelissä, Anttolan kirkonkylän kirkolla ja Koivulassa alkaen 10.10.2010 kello 10. Perustavassa kokouksessa oli läsnä 35 perustajajäsentä, Mikko Laurikaisen jälkeläistä.

Koska aiemmin oli jo perustettu Laurikaisten Sukuseura ry, johon "sukuhaaraan" ei toistaiseksi ole löytynyt yhteistä kantaisää, päätimme perustaa Mikko Laurikaisen Sukuseura ry:n, lyhyesti MLS, ja valitsimme kantaisäksemme Mikko Laurikaisen, joka on syntynyt Juvan Pulkkilan savupirtissä 10.10.1838. Sukuseurassamme oli vuoden 2014 alussa 160 jäsentä.

Jos olet jo MLS:n jäsen, lähetä ylläpidolle täältä sähköpostiviesti, josta ilmenee nimesi ja syntymäaikasi, niin saat paluupostissa salasanan kirjautumistasi varten kotisivuillemme. Käyttäjätunnuksena olkoon aina oma nimesi, jotta tiedämme kuka kukin on! Myös salasanansa "hukanneet" saavat avun yllä olevasta linkistä.

Jos et ole vielä MLS ry:n jäsen voit täyttää täällä sähköisen henkilötietolomakkeen lähetettäväksi sukuarkiston ylläpitäjille, joilta saat salasanan, kun jäsenyytesi on hyväksytty.

Jäsentietojen päivittäminen on jälleen ajankohtaista!

Suvussa on tapahtunut paljon muutoksia, on syntyneitä lapsosia, täältä ajallisesta erinneitä, muualle muuttaneita, avioituneita …, joten käynette mitä pikimmin päivittämässä tietonne tuolla yläpuolellanne olevassa valikossa: ”Jäsenet” ---> ”Jäsentietojen päivittäminen”!

-MLS ry.:n Hallitus-

###